Op zoek naar altijd weer fijne producten stuitte ik in Zweden op een nieuw fantastisch product.
Dit product had werkelijk alles! De verpakking zag er aantrekkelijk en verzorgd uit, het product zelf was geheel natuurzuiver, en door haar geheime receptuur en bijzonder ingredient was zij geschikt voor de allergevoeligste huid. Goedkoop was het niet, maar een goed product mag wat kosten nietwaar?
Dus dolgelukkig ging ik gewapend met een lUMENE SENSITIVE TOUCH COMFORTING nachtcreme, en een lUMENE SENSITIVE TOUCH INSTANT RELIEF oogserum als testcase naar huis.
Het geheim van dit product was Ijslands mos. Dit plantje zou een helende en verzachtende werking hebben, en uiteraard wonderen verrichten bij de geplaagde huid. Nou, dat willen we zien!
Aangezien ikzelf gezegend ben met zowel psoriasis als allergie, ben ik een uitstekend proefkonijn.
Ik was in de gelukkige omstandigheid dat mijn huid de laatste tijd zalig rustig was, dus ik durfde het aan om het op mijn eigen huid te smeren. Ik begon met de nachtcreme. En terwijl de nachtcreme alvast zijn werk kon doen, bracht ik het oogserum aan rond mijn ogen. Onmiddelijk voelde ik een heftige reactie. BRAND!!
Zowel mijn gezicht, als de huid rond mijn ogen begonnen enorm te branden. Ik wist niet hoe snel ik het goedje weer van mijn gezicht moest wasen. De hele avond hield ik er een rood en heet hoofd aan over.
Het product is richting prullebak verhuisd. Jammer, want het zag er zo veelbelovend uit.
Maar vertrouw dus niet zomaar op wat de producent wil doen geloven. Mijn eigen goede raad opvolgen, en dus eerst een beetje van het product uitproberen op de binnenkant van de elleboog was in dit geval zeker verstandiger geweest………
